2012/08/15

Díj!

Köszönöm szépen a díjat Tadrihh1Dlove-nak, Lili Szabó-nak,Sweety-nek, DreamyGirl-nek, Veruss-nak, Shimaa-nak, Nessa Zsiga-nak, Grace Tomlinson-nak, Nessa Zapper-nek és Everything About U-nak! :)

Szabályok
1. Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
2. A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell!
3. 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek!

4. 11 embert kell jelölni és linkelni!



1.) Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!

1. Imádom Daniele Negronit.
2.Szeretek rajzolni.
3.Kézilabdázok.
4.The Wanted rajongó vagyok.
5.Most épp Miley Cyrus egyik dalát hallgatom. 
6.Éhes vagyok. 
7.Imádok olvasni. (Most éppen Robin Cook orvoskrimijeiért vagyok oda, meg persze a Szent Johannáért.)
8.Előttem van egy angol szótár. Szünidőben. Nyáron. Angol szótár. Igen.
9.Imádok sorozatokat, filmeket nézni. (Máricsuji ki van zárva.:D)
10.Nagyon szeretek másokat ölelgetni. :D
11.Szeretem az Active Two-t (az egy ital).


 2.) A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!

*Tadrihh1Dlove kérdései*

1.Ha választanod kéne, mit választanál? Zene, vagy Film? - Nem tudom, talán zene.:)
2.Mit ettél utoljára? - Szendvicset. :D

3.Ki a kedvenc 1D tagod? - Zayn :)

4.Melyik a kedvenc évszakod? - Nyár. :)

5.Ha lenne rá lehetőséged, melyik híresség barátnője lennél? - Nathan Sykes vagy Daniele. 

6.Ha 10 percen belül világvége lenne, mire használnád ki az utolsó perceidet? - Elmegyek Londonba 3perc alatt, megkeresem a Nando's-t 2perc alatt, rendelek 1perc alatt, és teljesen nyugodtan megkajálok 4perc alatt, mert éhesen meghalni nagyon tré dolog. Vagy csak szerintem az?

7.Mi a kedvenc 1D számod? - Tell me a lie. :)

8.Miért kezdtél blogot írni? - 2011. április (Stella sztori)

9.Milyen posztereid vannak? - Miley, Selena, 1D, BTR, TW, Daniele, JB, Nicki, egy csomó focis meg egy csomó olyan, akikről azt sem tudom, hogy kik azok, plusz stb. De posztermániás vagyok. :D

10.Milyen a hajad színe? - Szőőőke! 

11.Mit csinálnál, ha a One Direction-ös srácok jönnének veled szemben az utcán? - Hanyatt vágódnék, majd miután gyorsan felálltam, odamegyek hozzájuk és kérek autogramot meg stb. :) 

*Everything About U kérdései*

1.) Ha van beceneved, akkor mi az? - Van. Redzsisz.:D
2.) Mi volt az első benyomásod a srácokról? - "B*szki!"
3.) Kivel mennél el egy lakatlan szigetre? - A barátnőimmel, 1D, BTR, TW, Miley ja és persze egy kicsit távolabb lennének tőlem a szüleim plusz a tesóm, pár kilométerre. Ők szükségesek. :D
4.) Játszol valamilyen hangszeren? - Oboa. Haha, nem egyébként nem játszok semmilyen hangszeren, de  gitározni szeretnék majd megtanulni és akarok egy szintetizátort. :D
5.) Ha választanod kellene, hogy mit ennél egy éven át, akkor mi lenne az? - Fogalmam sincs. Szeretem, ha változatos dolgokat eszek, szóval nem nagyon bírnám ki egy éven át egy kaján. 
6.) Zayn sokat fogyott. Az arca beesettebb lett. Szerinted ebben a fogyásban közrejátszik Perrie? - Nem hiszem, vagyis remélem, hogy nem. Zaynnek nincs szüksége fogyásra és semmilyen változtatásra sem. Bár, ha Perrie miatt van, akkor nagyon mérges lennék a lányra. :(
7.) Ki a kedvenc színészed? - Lány Ariana Grande és Nina Dobrev. Fiú pedig Ian Somerhalder és Zac Efron.
8.) Vámpírok vagy vérfarkasok (Twilight)? - Mindkettő. Imádom a filmet meg a könyvet is.
9.) Aludtál már el tanítási órán? - Igen. Tényleg. Nem hazudok. Ciki volt. :D
10.) Mi ad ihletet a részek megírásakor? - Meg szoktam álmodni valamiféle ötletet. Ha pedig nem, akkor gondolkodok. Nincs különösebben olyan, hogy valami ihlet. Max egy dal. :)
11.) Mi a véleményed Zayn új sérójáról? - Fura még, de nekem tetszik! :)

*Sweety kérdései*


 1. Miből merítesz ihletet? - Úgy vagyok vele, hogy inkább teremtem az ihletet és nem várok rá. Nem szoktam nagyon ihletet meríteni semmiből, de egy dal, vagy pár kép ötletet ad.
2. Van kedvenc blogod? (ha igen, miről szól?) -Nincs kedvenc blogom. Olvasok párat, de nem akarok egyet sem kiemelni. 
3. Mennyire számítanak nálad a külsőségek egy blognál? pl. dizájn - Nem nagyon számít, de szeretem, ha egy blog ízléses. 
4. Nézel valamilyen sorozatot? (ha igen mit?) - Fu, sok sorozatot nézek. Pl.: Jóban rosszban, Teen Wolf, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars(ezt régen abbahagytam, de folytatni akarom), Gossip Girl, The Secret Circle-t is néztem, stb. 
5. Szereted a forrócsokit? *-* - Szeretem. :)
6. Mi a kedvenc számod, ami nem 1D-s? :D - Naponta változik. Most LaRoxx Project-Sunshine Love. :)
7. Melyik filmet láttad utoljára? - Film...öö...ma reggel, a Lol-t. :) Imádom azt a filmet, már megnéztem 9x :)
8. Ki a kedvenced a 1D-ből? - Zayn.
9. Mit tennél ha az 1D-ből az egyik srác megkérne, hogy tölts el vele egy napot? (és pont a kedvenced kérne meg rá) - Igent mondanék, utána sikoltoznék és mérhetetlenül boldog lennék. :)
10. Van legjobb barátnőd? - Van. :)
11. Olvasod a blogom? - Még nem, de tervben van! :) 

*Lili Szabó kérdései*

1, Mióta vagy Directioner? - 2010. november.
2, Hány éves vagy? - 14.
3, Miért írsz? - Mert szeretek. 
4, Mi leszel, ha nagy leszel? - Felnőtt. :D
5, Mi a legjobb abban, hogy blogot írsz? - A történetekben az lehetek, aki akarok, úgy formálhatom a karaktereket, ahogy én szeretném. Szabadság. 
6, Ki a példaképed? - Most nem sztárokat mondok, szóval: Anyu és az unokanővérem. 
7, Mi alapján ítélsz meg valakit/ valamit? - Nem szoktam ítélkezni. Ha nem beszéltem vele és nem tudom, milyen az-az ember valójában, akkor próbálok nem ítélkezni. :) 
8, Mi a legjobb érzés a világon? - A boldogság. :D
9, Kit szeretsz a világon a legjobban? Miért? - Családomat, ofkorsz, gondolom indokolnom ezt nem kell. Pár rokonomhoz nagyon ragaszkodok. És persze pár barátom... nélkülük nem élet az élet :)
10, Mi az igaz neved? - Pesti Regina. :) 
11, Szerinted miket kellet volna még kérdeznem? - Nem tudom. :D

*Veruss kérdései*

1. Mit jelent neked ez a díj? - Írói elismertségemet.
2. Az osztályodban közkedvelt vagy, vagy ikább ülsz csendben a sarokban és nem szólsz senkihez? - Közkedvelt.
3. Van valamilyen háziállatod? - Kutyám van.
4. Szerinted te inkább pozitívan vagy negatívan gondolkodsz? - Attól függ, milyen kedvem van és hogy követeli meg a szituáció.
5. Gyerekes vagy, vagy inkább már felnőttes? - Felnőttes gondolkodásúnak mondanám magamat, de tudok gyerekes is lenni - hisz még az vagyok.
6. Ha hallgatsz egy zenét akkor a szövegét figyeled vagy a dallamát/ritmusát? - Először a dallamát, ritmusát, aztán a dal szövegét.
7. Van valamilyen olyan tárgyad ami szerencsét szokott neked hozni? - Nem igazán van ilyen.
8. Babonás vagy? - Nem.
9. Mióta blogolsz? - 2011. április (Stella sztori)
10. Mit tartasz gáznak egy blogban? - Nem szeretem, ha minden szóban van 234 helyesírási hiba, ha túl van csicsázva és ha tényleg nagyon-nagyon hihetetlen dolgok történnek benne.
11. Hány blogot olvasol? - Nem sokat, körülbelül 4-et. 



1. Apple vagy Samsung? - Samsung. :$
2. Mitől félsz a legjobban? - Kicsit paranoiás vagyok, így a hirtelen megszólítástól, és egyéb mini élőlényektől.
3. Ha elmehetnél bárhova, akkor hova mennél? Miért pont oda? - Spanyolország, Madrid: Real Madrid és a kultúra miatt, London: 1D, TW, és maga a város miatt, Kanada: rokonokhoz. :)  
4. Mi a kedvenc dalod? - Most Little Mix - Change your life
5. Ha lehetne szuper képességed, akkor mi lenne az? - Gondolatolvasás. 
6. Sportolsz-e valamit? És ha igen mit és mióta? - Kézizek, 7 éve. 
7. Belieber vagy Selenator? - Belieber.
8. Melyik a kedvenc sztárpárod? (akár több is lehet) - Nick-Miley, Ian-Nina. 
9. McDonalds vagy Burger King? - Meki.
10. Mi a kedvenc TV sorozatod? - Jóban rosszban, de sok más sorozatot nézek neten.
11. Mi a kedvenc desszerted? - Hmm, bármi, ami finom. :) 

1, Volt már olyan könyv, ami nem tetszett, mégis végigolvastad? Mi volt az? - Hát, volt egy könyv ami tetszett, de nem igazán értettem, szóval "A Néma" lenne az. De nincs olyan könyv, amit elolvastam és nem tetszik.
2, Ha egy könyvet megfilmesítenek, először inkább megnézed a filmet, vagy elolvasod a könyvet? - Elolvasom a könyvet. De ha már láttam a filmet és csak később tudom meg, hogy könyv is van belőle, akkor egyből rátapadok az írott verzióra is!
3, Írsz naplót? Mióta? - Igen, írok, körülbelül 2 éve. 
4, Van olyan film, amit képes vagy ezerszer megnézni, mégsem unod meg? Mi az? - LoL.
5, Melyik ünnep a kedvenced? - Karácsony, Húsvét. 
6, Disney vagy Nickelodeon? - Nickelodeon. 
7, Ha rágcsálnivalóról van szó, melyiket szereted, sósat vagy édeset? - Édeset. Sósat nem eszek.
8, Szoktál filmeket/sorozatokat angolul nézni? - Igen. 
9, Ha lakatlan szigetre mennél, és három dolgot és három személyt (nem feltétlenül személyesen ismertet) miket/kiket vinnél? - Varázslatosan mindig frissülő mp3 lejátszó, könyv, papucs. Miley, Zayn, Nathan. Személyesen ismert pedig Nóri, Peti, Mona. 
10, Twitter vagy Facebook? - Facebook. 
11, Szerinted mi a legjobb/legkevésbé jó a blogodban/történetedben? - Legjobb... hogy hosszú részeket írok(?:D) a kevésbé jobb, hogy havonta csak egy részt tudok hozni. 

*Nessa Zsiga kérdései*

1. Szoktál Honfoglalózni? - Mostanában nem. :)
2. Van testvéred? - Van egy bátyám és volt egy öcsém. 
3. Ha bárhova elmehetnél a világon, hova mennél? - A kedvenc városaimba. 
4. Mit csinálnál Orbán Vitorral ha találkoznál vele? - Okosan elcseverésznék vele. :D
5. Mit csinálnál most legszívesebben? - Tombolnék egy koncerten. 
6. Szoktál könyvet olvasni? - Imádok olvasni! Természetesen!
7. Mi a véleményed Justin Bieberről? - Szeretem. :) 
8. Mi a véleményed az Alkonyatról? - Olvastam könyvben és láttam filmen minden részét. Imádom. 
9. Szerinted Demi kövér? - Egyáltalán nem!!!
10. Mi a kedvenc mesesorozatot? - Scooby Doo. 
11. Ha kapnál 100.000.000 Ft-ot, mit vennél belőle? - Mindent, ami belefér. 

*Shimaa kérdései*

  1. Mióta szereted a One Direction-t, ha szereted? - 2010. november.
  2. Mi a kedvenc könyved? - Most SzJG 8.
  3. Kedvenc film/sorozat? - Kedvenc filmem most a So undercover, és A felhők fölött 3 méterrel. :D
  4. Legcikisebb dolog ami veled történt? - Nem emlékszem. 
  5. Szerinted van élet a Földön kívül? - Biztosan. :)
  6. Miért szeretsz írni? - Leírhatatlan. :) 
  7. Mi az, ami rá vett, hogy bele kezdj? - Már nem is igazán tudom. :) 
  8.-Kit emelnél ki a 1D-ből, vagyis kit mondanál annak a személynek, aki először megfogott? (nem használom a kedvenc szót, mert tudom, hogy azt nagyon nehéz választani.:D) - Zayn.
  9. Milyen történeteket szeretsz írni? Pl. fanfiction, fantasy, stb...? - Fanfiction.
10. Kedvenc csoki? - Nem igazán eszek ilyesmiket. :) 
 11. At Sunset vagy Reece Mastin? - Hogy micsoda? :D Mondjuk Reece, bár fogalmam sincs, hogy kik ők.:)

*Nessa Zapper kérdései*

1. Szoktál Honfoglalózni? - Nem sűrűn. 
2. Van testvéred? - Egy bátyám. 
3. Ha bárhova elmehetnél a világon, hova mennél? - Sorban minden nevezetes várost megnéznék. 
4. Mit csinálnál Orbán Vitorral ha találkoznál vele? - Csinálnék egy közös fotót. :D 
5. Mit csinálnál most legszívesebben? - Sorozatokat néznék. 
6. Szoktál könyvet olvasni? - Igen! Imádok olvasni. 
7. Mi a véleményed Justin Bieberről? - Szeretem, de nem vagyok belieber.  
8. Mi a véleményed az Alkonyatról? - Olvastam és a filmet is láttam. Nagyon szeretem! 
9. Szerinted Demi kövér? - Egyáltalán nem! 
10. Mi a kedvenc mesesorozatot? - Scooby Doo. 
11. Ha kapnál 100.000.000 Ft-ot, mit vennél belőle? - Mit nem?! :)


*Shimaa kérdései*

   1. Szereted a rock-ot? - Is-is. 
   2. Szereted a Nutellát? - Nem. 
   3. És a kókuszgolyót? - Nagyon! 
   4. Kedvenc dal? - Most nincs különösebben. 
   5. Kedvenc magyar előadó? - Nincs ilyen. 
   6. Hasonlítasz valamelyik szereplőre valamelyik blogodban? - Nem nem igazán.  
   7. Hallottad a Backstreet boys I want it that way című számát? Ha igen, akkor mi a véleményed róla? - Nem rossz dal, de nem az én stílusom. :) 
   8. Szereted a Skillet-et? - Azmiaz? :) 
   9. Mit érzel egy-egy rész írása közben? - "Remélem tetszeni fog az olvasóknak." 
 10. Kedvenc csoki? - Nem igazán fogyasztok édességet. De olyan, amiben van alkohol. 
 11. Szereted a focit? - Igen! Hala Madrid! 


3.) 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
1.Van legjobb barátod, barátnőd? Ha igen, mióta vagytok barátok? 
2. One Direction-ön kívül egy kedvenc zenekar?
3.Víz vagy alkohol?
4.Tört már el valamid (kéz, láb)?
5.Mennyire tudsz azonosulni a történeted főszereplőjével? 
6.Írsz bele saját élményeket? 
7.Van példaképed? Ha igen, ki ő?
8.Mi a hobbid?
9.Az anyanyelveden kívül milyen nyelveken beszélsz még?
10.Medence vs Tenger?
11.Mi a kedvenc könyved, zenéd, filmed?

      4.) 11 embert meg kell jelölni és linkelni! (Nincs visszaadás/visszajelölés) 
 Jelöltjeim ( nem 11 ember. ) :

Bocsánat, hogy nem lett 11, sőt még a közelébe sem ér a számnak, de nem szoktam blogokat olvasni. 

Xoxo, Regi

2 megjegyzés:

  1. Akkor, díj hátán díj :)) Nekem is van valamim, neked :)) xox
    http://amnesiandonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. És sorry, de mégegy :) http://amnesiandonedirection.blogspot.hu/

    VálaszTörlés