2012/04/07

Díj!

Á, sziasztok! Képzeljétek el, kaptam egy díjat!
Első díjam ezen a blogon!
Úristen! Mikor megláttam szétsikoltoztam magamat! :)
Nagyon örülök neki!
Köszönöm MonaEszti és Anta!

LEGFANTÁZIADÚSABB BLOGGER!

    Szabályok:
  • Tedd ki a képet a blogodra! *kész
  • Köszönd meg annak, akitől kaptad! *kész
  • Írj 6 dolgot magadról! *lent
  • Küldd tovább 5 írónak linkkel együtt! *kész
  • Hagyj megjegyzést a blogukon! *kész

  • ***
1. Nádasdon élek, 13 éves vagyok.
2. Imádom az angol nyelvet, ennek ellenére németet kell tanulnom, mivel a sulimban nincs választási lehetőség, persze különórám van angolból is. 
3. London a kedvenc városom és ott szeretnék élni majd később. 
4. Imádok a barátnőimmel, barátaimmal lenni. 
5. 2o1o óta ismerem a One Directiont. A Viva la Vida-val tettek függővé. 
6. De nem csak a 1D-t szeretem. A másik kedvenc bandám a Big Time Rush. 

***

Akikek én küldeném:


Sorry, hogy 6 lett... :) 

xx

10 megjegyzés:

  1. úristen.köszönöm. most miattad sírok:( szeretlek te lány <33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincsmit! ♥ Én is szeretlek ♥ Ne sírj! :)
      x

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Vá. Úristen. Szeretlek Eszti! ♥ Köszönöm. ! :$ ♥

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon szívesen, de magadnak köszönd első sorban! :) ♥
      xx

      Törlés
  4. Nem tudnák valahol privátba beszélni mert lenne gy számomra fontos kérdés Ha tudsz jelölj be facebookon Antonia Styles vagy kövess be twitteren @AntoniaStyles. Köszönöm (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam neked twitteren, mivel facebookon nem tudok jelölni 30 napig. :) (@Regcsi_1D)
      x

      Törlés