2012/04/14

Díj! - 3.

Hát...sziasztok ismét.
Nem rég megkaptam a 3. díjamat is. 
Köszönöm szépen Anta és Adri!

A legtehetségesebb bloggerina!

Szabályok:
1.Tedd ki a képet! * kész
2.Köszönd meg annak, akitől kaptad!  *kész
3.Írj tíz dolgot magadról! *kész
4.Küldd tovább 6 embernek!  *kész

Szinte csak magamat tudom ismételni, de:
- Félénk vagyok, de könnyen barátkozok. 
- Leggyakrabban látható arcom a "pókerarc".  Nehéz leolvasni bármilyen érzelmet is az arcomról.
- Nagyon nagyon imádom a barátaimat.  
- Minden vágyam egyszer eljutni Medgyesbodzásra,  az én kis tehetséges írónőmhöz, Monához
- Londonban szeretnék élni. Monával és a barátnőimmel, Klauval és Krisztivel. :D 
- Van egy személyes blogom is. click here.
- Nagy Szent Johanna Gimi rajongó, olvasó vagyok és oda szeretnék járni . :D
- Kedvenc zeném pillanatnyilag SP - Maradnék. Na nem ám. Majka, Curtis, BLR - Belehalok :D
- Big Time Rush fan vagyok. 
- Alig várom, hogy átmehessek másik suliba. Tudom, ez így gonosz, de ez az igazság. Tök várok egy ilyen változásra.:3 Új osztálytársak, új suli, minden új. :3 

Akiknek én küldeném:
Csak ennyi lenne. :)

xx

4 megjegyzés: